System zarządzania jakością
CERTYFIKAT ISO 9001:2008
W 2007 r. DEKRA Certification GmbH ze Stuttgartu przyznała przychodni certyfikat ISO 9001:2000 w zakresie podstawowej opieki zdrowotnej, ambulatoryjnej opieki specjalistycznej i stomatologii. Jest to efekt wielomiesięcznej rzetelnej pracy i zaangażowania wszystkich pracowników przychodni, dla których najwyższą wartością jest troska o zdrowie i dobre samopoczucie pacjentów.
Korzyści dla pacjentów
Przyjęcie europejskich standardów zarządzania jakością ISO 9001 daje możliwość poznania potrzeb zdrowotnych pacjentów oraz skutecznej realizacji ich oczekiwań. W tej chwili w przychodni wszystkie etapy świadczenia usług medycznych są dokładnie dokumentowane i monitorowane. Regularnie badany jest poziom satysfakcji pacjentów, a każda uwaga jest szczegółowo analizowana, dzięki czemu pacjenci mają bezpośredni wpływ na zmiany w działalności i organizacji przychodni.